Suffer all alone in your misery

Kom hem för ett tag sen, jag var i stan. Vi tittade på en fotoutställning om Nordkorea och det var väldigt intressant. Vi vet ju hur stängt det landet är, så det var verkligen intressant att få se hur det är där.
Efter det åt vi på restaurang och jag åt fisk. Det var väldigt gott, men det fanns även tigerräkor och det är grymt dåligt för miljön. Så jag åt dem inte och sedan frågade pappa kyparen (som var snygg) om det verkligen var tigerräkor och det var det minsann. Han sa även att jag inte åt dom just av den anledningen att det var dåligt för miljön och att skulle hälsa det till kocken, så att han inte skulle tro att det var han som var dålig på att laga mat, men även för att framföra min åsikt. Och jag hörde honom faktiskt stå och pladdra om räkor, så det var ju bra.
Nu ska jag ta ett glas vatten, sen ska jag lägga mig i sängen och pladdra i telefon med fjupp.

Kommentera här: