When I'm alone

Nu blir det så att jag bloggar mest för mig själv, men det gör inget. Det är typ det som är meningen. Det känns lite bra att vara tillbaka här ett tag. Vi får se om jag stannar. För om jag gör det kommer jag ju dela den igen. Men ja, det känns som att jag borde skriva något här.

Skolan känns bra, jag tvekade på om jag hade valt rätt linje. Men nu har jag kommit underfund med att det faktiskt är rätt. Jag kanske blir miljöjurist och då är det ändå väldigt bra att stanna kvar på marinbiologilinjen. Så det kommer bli bra i slutändan.

Om ett tag ska jag dra hem till Shadi och Roza. Jag ska tydligen äta två middagar, haha. Och efterrätt... Oh god, jag kommer typ dö. Men kör bara.



Kommentarer:

1 Irre:

Koll in min blogg och se om du gillar? :) http://irres.se/

Kommentera här: